dimecres, 16 de gener del 2013

SIRKKA TURKKA.Torna, petita Sheba

 SIRKKA TURKKA (Finlàndia 1939)

Torna, petita Sheba 
Afegeix la llegenda

Torna, petita Sheba.
Sempre estic pensant en tu.
Els meus ulls miren fixament cap a endavant,
el rostre se m'enfosqueix, el vespre s'ha enfosquit dins la nit.
Ets un pi gegant entre els arbres del parc,
el teu serè equilibri
suporta una llum invisible.
Igualment el meu cor suporta un dolor invisible.
És de nit, l'ombra de la lluna toca la terra.
Els arbres es van cobrint de plata
i jo escric això com un pres
dins la presó del meu cor.
Les teves orelles inclinades
son les orelles dels animals savatges
i escolten, sí.
Sheba, t'està cridant el meu cor,
cada batec, sense descans:
Torna, petita Sheva.

(1986).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada